20161028

Oj oj oj....

Hej alla blogg läsare, återigen har jag inte skrivit på jätte länge här i bloggen. Jag bloggar en gång i veckan åt Fru Limegrön och då min vardag har varit ett kaos sedan Augusti så har det varit svårt att hinna pyssla mer än till Fru Limegrön. Men jag tänkte att jag kan visa ett alster jag gjorde till en vän som fyllde år i Augusti:



Det är mitt första försök på ett Lollipop card. Jag använde två olika Martha Stewart punchar och en härlig die som fick bli under stämpeln. Jag punchade alla i vitt cardstock och edgade med Tim Holtz Frayed Burlap. Sedan valde jag ut en liten älva från Wee Stamp som fick plats på cirkeln som jag hade diecutat Spellbinders med söm i akvarellpapper. Jag färglade med Distress markers och dekorerade sedan med ett papperssugrör och blommor.



Baksidan som jag har skrivit hälsningen på till födelsedags barnet. Och den fantastiska "Handmade by:"från Bombshell Stamps, en absolut favorit 💖

Kram på er och jag ska försöka att komma igång med den här bloggen igen 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar